دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر سال قبل رئیس جمهور به استان، ایجاد هشت مجتمع دامپروی در دامغان از سوی وزیر جهاد مصوب شد، اما بلاتکلیف باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ایجاد هر گونه درآمد اختصاصی برای دستگاه های اجرایی ممنوع شد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: همه دست اندازهایی که بدون تصویب شورای ترافیک در شهرهای استان ایجاد شده‌اند؛ جمع‌آوری شوند.
رئیس اتاق ایران با اشاره به مصوبه این اتاق برای ایجاد ۵ دفتر تجاری در کشورهای دیگر، گفت: اولویت اول ما راه‌اندازی دفتر تجاری در روسیه است و امیدواریم در سال جاری این دفتر تاسیس شود.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
سازمان بورس جهت جمع کردن صف فروش و ایجاد بازار صعودی دو مصوبه مهم تصویب کرد.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
با مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود به‌ منظور توسعه تار (فیبر) نوری منازل حسابی تحت عنوان «حساب توسعه فیبر نوری» در اعتبارات مصوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: مجلس در رأس امور است و مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت بدون حق دخالت و بررسی مجلس باعث ایجاد شبهاتی می‌شود.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
رئیس جمهور با اشاره به مصوبه قبلی شورای‌عالی اداری برای ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی گفت: ایجاد مراکز آموزشی در دستگاه‌ها و جذب نیرو از آنها ناقض عدالت است.
آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
مصوبه هیات وزیران در مورد مشوق های حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
مهدی‌شهر- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، از اجرای مصوبه مهدی‌شهر، قطب دامپروری کشور خبر داد و گفت: با این طرح یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، گفت: در قالب اجرای مصوبه هیئت دولت در زمینه قطب دامپروری مهدی‌شهر، یک آزمایشگاه پایه مرکز به نژاد دامی در این شهرستان ایجاد و تجهیز خواهد شد.
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ