رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه همچنان برای انجام حملات گسترده موشک کافی در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که برای مقابله با حملات روسیه، قصد تقویت زیرساخت‌های صادرات غلات این کشور را دارد.
رئیس‌جمهور اوکراین با امضای حکمی ۱۹۲ شخص و ۲۹۱ نهاد حقوقی که اکثراً روس هستند را برای مدت ۱۰ سال در فهرست تحریم قرار داد.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، از آغاز ضد حملات در جنگ علیه روسیه خبر داد. با این حال، زلنسکی از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات این حملات خودداری کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید حملات موشکی و پهپادی مداوم روسیه نشان می‌دهد کی‌یف به تسلیحات نظامی پیشرفته بیشتری نیاز دارد.
معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برداشت.
رئیس جمهور اوکراین در آستانه «روز پیروزی» در مسکو، گفت همانطور که آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شکست خورد، نیروهای روسیه نیز در اوکراین شکست خواهند خورد.
«ولودیمیر زلنسکی» در واکنش به حملات موشکی روسیه گفت که اوکراین به خاطر حملات موشکی گسترده به مناطق مختلف این کشور شب سختی را پشت سر گذاشت.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
رئیس جمهور اوکراین با تکرار ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی، مدعی شد که مسکو با این حملات و بمباران هوایی قصد دارد کی‌یف را مجبور به «تسلیم شدن» کند.
ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی شبانه خود از کیف گفت روسیه می‌خواهد با موج ممتد حملات پهپادی اوکراین را فرسوده کند: «ما باید مطمئن شویم ما که این هدف تروریست‌ها مثل دیگر برنامه‌هایشان شکست بخورد.»
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی مدعی شد که روسیه برای حملات پهپادی بلندمدت علیه این کشور طرح ریزی می کند و هدف آن فرسوده کردن اوکراین است.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که روسیه در حال آماده‌سازی حملات موشکی جدید علیه این کشور است.
زلنسکی مدعی شد: روسیه برای ادامه استراتژی حملات گسترده خود به زیرساخت‌های ما به موشک‌های ایران نیاز دارد.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به حملات مسکو به زیرساخت‌های انرژی کی‌یف، روسیه را به روی آوردن به «تروریسم انرژی» متهم کرد.
رئیس جمهور اوکراین از خسارت گسترده به زیرساخت های انرژی این کشور در نتیجه حملات روسیه خبر داد.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ