رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا جانشین وی در کاخ سفید را بابت آنچه «لو دادن» اسرار نظامی اوکراین و آمریکا خواند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
رئیس جمهور اوکراین با طعنه به رئیس جمهور سابق آمریکا، گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور هم می‌تواند ظرف پنج دقیقه به جنگ اوکراین پایان دهد اما کی‌یف مخالف است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو درباره اوکراین مدعی شد، در صورتی که هنوز رئیس جمهور آمریکا بود "همه چیز مورد مذاکره قرار می‌گرفت" و اوکراینی‌ها می‌توانستند نبردی قدرتمند در دفاع از کشورشان به راه بیندازند و "اعتباری زیاد کسب کنند."
وزیر خارجه مجارستان مدعی شد اگر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز می‌شد، جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد.
وزیر خارجه سابق آمریکا و از نامزدهای پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد اگر رئیس‌جمهور پیشین این کشور دوباره انتخاب شود، اوکراین و دموکراسی در آمریکا پایان می‌یابد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا معتقد است در صورتی که وی در کاخ سفید بود بحران اوکراین ۲۴ ساعته حل می‌شد!
ترامپ گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.
رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: روسیه در نهایت همه اوکراین را تصرف خواهد کرد.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای جنگ اوکراین را با «تخریب صدها مکانی» مقایسه کرد که او در دوران فعالیتش در حوزه ساخت و ساز به چشم دیده بود و گفت که در آن روزها «یک ساختمان هم سر پا نبود.»
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید برای حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین مذاکره کند و رویکردی معتدل در قبال موضوع ارسال تسلیحات به کی یف داشته باشد.
ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال تانک‌های «آبرامز» به اوکراین، جهان را به جنگ هسته‌ای نزدیک‌تر می‌کند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد مقامات و دولت این کشور روسیه را مجبور کردند که به اوکراین حمله کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ