‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
تیم صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال پذیرای استقلال تهران است.
پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
در فاصله چند ساعت مانده به بازی ایران و فرانسه، دو بازیکن تیم ملی والیبال در انتظار پرواز به آمریکا هستند.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملتهای والیبال
مثلث قهرمانی شامل سپاهان، استقلال و پرسپولیس در دور پایانی لیگ برتر هفت هفته جذاب را خواهند داشت و در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
ساعت یک مسابقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
در فاصله چند ساعت تا شروع بازی فرانسه و مراکش، خیابان‌های منتهی به استادیوم البیت در تسخیر هواداران سرخپوش مراکشی است.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی انگلیس و تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.
اکیپ پیش بینی کرد ترکیب تیم ملی فرانسه در بازی با انگلیس سورپرایز خاصی نخواهد داشت.
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
مدیرعامل برق حرارتی گفت: کارشناسان ایرانی، نیروگاه‌های برق کشورهای همسایه که ساخت شرکت‌های آلستوم فرانسه، GE آمریکا و زیمنس آلمان هستند را بازسازی کرده و به مدار تولید باز گردانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ