تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
در فاصله چند ساعت مانده به بازی ایران و فرانسه، دو بازیکن تیم ملی والیبال در انتظار پرواز به آمریکا هستند.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2024 به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 17:30 دقیقه امروز جمعه 29 اردیبهشت به وقت تهران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف ترکیه‌ می‌رود.
یران باید همین امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در دومین تقابل به مصاف مونته‌نگرو برود؛ بازی‌ای بسیار حساس که نتیجه‌اش در سرنوشت ایران در رقابت‌های جهانی تأثیر بسزایی دارد.
دیدار رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا روز شنبه برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف لبنان می‌رود.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه، پیش از بازی پایانی دور گروهی، جشن صعود خواهد گرفت.
تیم ملی در دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اروگوئه می‌رود.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و امشب در سومین دیدار به مصاف هلند می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی اش از رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین می‌رود.
سرمربی تیم ملی استرالیا معتقد است که ملی‌پوشان جوان ایران شرایط فیزیکی و تاکتیک خوبی دارند و با سرعت بالا بازی می‌کنند.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ