مدیرعامل برق حرارتی گفت: کارشناسان ایرانی، نیروگاه‌های برق کشورهای همسایه که ساخت شرکت‌های آلستوم فرانسه، GE آمریکا و زیمنس آلمان هستند را بازسازی کرده و به مدار تولید باز گردانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
رشت- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از بازسازی بناهای تاریخی در ماسوله و قلعه رودخان با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومانی خبر داد.
اصلاحات نیوز عکس هایی از بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی را منتشر کرد .
گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی روستاهایی که بافت فرسوده دارند امسال در اولویت است.
شهردار تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین تا پایان شهریورماه بازسازی و به ناوگان اضافه خواهد شد.
فراری قرار است اولین مدل الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. استفاده از موتور الکتریکی باعث می‌شود خودرو تقریبا بی‌‌‌صدا باشد. اطلاعاتی که از اختراع جدید منتشر شده است، نشان می‌دهد که فراری قصد دارد بین دو چرخ عقب بلندگو بگذارد تا صدای مشهور موتورش را پخش کند.
شرکت ویرایش ژن کولوسال بیوسایِنسِز در حال حاضر پروژه‌هایی را برای احیاء ماموت پشمالو و گرگ تاسمانی آغاز کرده است. اما دودو نخستین پروژه‌ی آن در رده‌ی پرندگان است و اهمیت زیادی دارد، چون به معنای تغییر تکنیک ویرایش ژن برای تطبیق یافتن با یک تخم بیرونی است.
مدیر تیم‌های ملی اسکیت از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی و بازسازی آن بعد از ۱۰ سال خبر داد.
ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با مس رفسنجان به شدت از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی بود و در کنفرانس خبری هم علیه شاگردانش مصاحبه کرد.
معاون حمل و نقل ترافیک تهران گفت: شهرداری شهرداری تهران ۵۰ درصد نرخ خرید موتور سیکلت های برقی را به صورت تسهیلات پرداخت می‌کند.
مشاور امنیتی نخست‌وزیر عراق در سخنانی به توضیح طرح جدید و سازوکار استقرار نیروهای عراقی در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه پرداخت.
مسئولان استادیوم آزادی از تعطیلی به دست آمده استفاده کرده و سعی در بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی دارند.
رئیس بانک بین المللی گفت که بازسازی اوکراین پس از پایان نزاع در این کشور به بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار نیاز خواهد داشت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بازسازی ۱۳ رام قطار با استفاده از قطعات کهنه خبر داد و گفت: به‌رغم اخذ مجوز از شورای شهر، تاکنون خرید قطعات انجام نشده است.
مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت مرمت و بازسازی بقعه قدمگاه رضوی در شهرستان زبرخان خراسان رضوی تاکید کرد.
«کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ