بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
مراسم افتتاحیه «روز‌های فرهنگی ویتنام در ایران» عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «وونگ دین هوئه» رئیس مجلس ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام در موزه سینما برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
پیکر ۳۰ نفر دیگر از قربانیان گمنام نسل کشی سربرنیتسا در میان اشک و ناله مردم سارایوو تشییع شد.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در نوار غزه از ساعتی پیش در این باریکه آغاز شده است.
مراسم رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشوردر شهرک آزمایش برگزار شد.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«چیزی که ما را متحد می‌کند بیشتر از چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند»، این پیام مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و نتیجه گفتگوی مورگان فریمن و جوان معلول قطری بود.
مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر برگزار شد.
فیلمی از عروسک جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در مراسم افتتاحیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از رونالدو حضور ستاره سابق فوتبال برزیل در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال را مشاهده می‌کنید.
ورزشگاه البیت ورزشگاهی است که در الخور، قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ساخته شده‌است و میزبان مراسم افتتاحیه این رویداد خواهد بود.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
مراسم پیاده روی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) با قرائت قرآن و زیارت اربعین آغاز شد.
تصاویری از مراسم افتتاحیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را در قونیه ترکیه مشاهده می‌کنید.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از روز اول محرم به مدت ۱۲ روز در دفتر آیت الله العظمی وحیدخراسانی مرجع عالیقدر شیعیان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ