دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
معمولا رسم است هنگام بازی یک تیم در لیگ ملت‌ها آهنگ‌های معروف آن کشور در سالن پخش می‌شود. برای بازی ایران مقابل فرانسه مسوولان مسابقه سراغ آهنگ گنگستر شهر آمل رفتند. مساله‌ای که حسابی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.
اشرف حکیمی ستاره مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار ویدئویی عید سعید فطر را به هوادارانش تبریک گفت. طی ماه‌های اخیر اشرف حکیمی از سوی دادستانی فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده و پرونده قضایی علیه او باز شده است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با درخشش دو ستاره خط حمله‌اش رقیب دیرینه خود را در مارسی شکست داد.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
در حالی که فرانسه در نیمه دوم وقت‌های اضافه ۳-۲ از آرژانتین عقب بود کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی سومین گل خودش و فرانسه را به ثمر رساند و بازی را بار دیگر به تساوی کشاند.
کیلیان امباپه در عین ناباوری دومین گل فرانسه را هم به ثمر رساند تا بازی ۲-۲ مساوی شود.
کیلیان امباپه در دقیقه ۷۹ نیمه دوم اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۱ شود.
در دقیقه ۲۲ بازی فرانسه و آرژانتین لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
آنخل دی‌ماریا در نیمه اول بازی فینال برای دومین بار دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا خیال آرژانتین راحت‌تر شود.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
ستاره لیورپول در ابتدای بازی با لیون فرانسه در ورزشگاه آل مکتوم النصر دبی در حالی که دست دو معلول را گرفته بود وارد زمین شد.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه ۳ - ۱ لهستان
(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه ۳ - لهستان ۱
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
خلاصه دیدار تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ و برتری ۱ بر صفر کانگورو‌ها را ببینید. با این برد استرالیا و تونس برای تعیین شانس صعود باید منتظر نتیجه بازی دانمارک و فرانسه بمانند.
در نخستین دیدار تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قهرمان دوره قبل مقابل استرالیا پیروز شد.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.
پاری سن ژرمن در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ فرانسه با ۵ گل برابر کلرمون به پیروزی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ