تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال نوجوانان با شکست مقابل اسلوونی در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.
تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
دختران هندبال ایران، با شکست قزاقستان در آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
تیم ملی هندبال کشورمان در سومین دیدار خود در دور اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل لهستان شکست خورد.
کار تیم ملی هندبال ایران تنها با بک پیروزی و تحمل پنج شکست در این دوره از مسابقات به پایان رسید. هر پنج باخت ایران مقابل رقبای اروپایی رقم خورد.
تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه پرافتخارترین تیم جهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.
تیم ملی هندبال ایران در پنجمین بازی خود در جریان مسابقات قهرمانی جهان برابر فرانسه پرستاره شکست خورد.
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار از مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی جهان مقابل اسلوونی شکست خورد.
تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در دور اصلی مسابقات قهرمانی جهان مقابل اسلوونی شکست خورد.
صعود تیم ملی هندبال کشورمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با توجه به شکست شیلی برابر مونته‌نگرو، قطعی شد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم مونته نگرو رفت و با اختلاف سه گل نتیجه را به شگفتی ساز قاره اروپا واگذار کرد.
تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جهانی، مقابل مونته‌نگرو مغلوب شد.
تیم ملی هندبال نوجوانان با شکست برابر تیم مقتدر کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات آسیا شد و سهمیه دیدارهای جهانی را از آن خود کرد.
صعود نوجوانان هندبال ایران به قهرمانی جهان با شکست شیرین بحرین
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
تیم ملی هندبال دختران ایران در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان مقابل میزبان شکست خورد.
یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تابستان امسال در مجموع حدود ۱۷ هزار مگاوات کسری برق داریم و برای اینکه پایداری شبکه برق سراسری دچار مشکل نشود، باید به سمت صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف حرکت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ