اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
ساعت و محل برگزاری فینال مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا بین ایران و عراق مشخص شد.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود.
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
فنایی در فینال خیلی خوب پرجم زد اما ایتالیایی‌ها مخالف او بودند. بعد از پایان بازی، فنایی را به سرعت به آلمان انتقال دادیم تا اذیتش نکنند. مافیای ایتالیا دنبال فنایی بود و آن‌ها مخالف پرچم زدن او در فینال بودند.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
استادیوم الثمامه با ظرفیت ۴۰۰۰۰ نفر امشب از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان بازی ایران - آمریکا است. طراحی این استادیوم به شکل کلاه قطری است
دیدار بین تیم‌های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.
ساعت بازی تدارکاتی فردای ایران و تونس
تیم ملی فوتبال ایران و تونس فردا (چهارشنبه) دیدار دوستانه‌ای را پشت در‌های بسته در دوحه، پایتخت قطر برگزار خواهند کرد
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
دیدار رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا روز شنبه برگزار خواهد شد.
برنامه و ساعت بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مشخص شد و ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه به مصاف تایلند خواهند رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تداکاتی در فیفادی جاری به مصاف سنگال می‌رود.
دو تیم ملی ایران و اروگوئه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اتریش به مصاف هم می‌روند. وضعیت حضور تماشاگران در این بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد.
تیم ملی از ساعت ۲۰ روز جمعه یک مهر ماه با اروگوئه و از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۵ مهر با سنگال دیدار خواهد کرد.
مدیرعامل برق حرارتی گفت: کارشناسان ایرانی، نیروگاه‌های برق کشورهای همسایه که ساخت شرکت‌های آلستوم فرانسه، GE آمریکا و زیمنس آلمان هستند را بازسازی کرده و به مدار تولید باز گردانده‌اند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ