دامغان- مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس ماهی ۸میلیاردتومان بهره به بانک می‌دهد!
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۸ میلیون و ۸۸ هزار تن گندم به ارزش ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تا ششم مرداد خبر داد.
سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از ساخت و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل در سال تحصیلی جدید با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
سال گذشته نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است که از این میزان حدود ۲.۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تکثیر و پرورش میگو بوده است.
سحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خرداد شبکه بانکی ۲۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج اعطا کرده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی اعطای اعتبارات مواجه شدیم.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در نامه وزیر صمت به بانک مرکزی، درخواست تأمین هشت‌هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تولیدکنندگان لوازم خانگی از طریق بانک‌ها شده است.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری با بیان این که این فدراسیون را با بیش از ۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند گفت: دست روی هر نقطه ای که می گذاریم خرابه است!
رییس پلیس پایتخت گفت: با پیگیری دکتر فرهود عوامل ربایش او را که طلب هشت میلیارد تومان پول کرده بودند را دستگیر کردیم.
تعداد خودروهای فرسوده تا سال ۱۴۰۴، به ۸ میلیون دستگاه می‌رسد خودروهایی که مصرف بنزین هرکدام از آنها ۱۴.۳ درصد، بیشتر از خودروهای عادی و غیر فرسوده است.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال زراعی جاری پدیده خشکسالی هشت هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خراسان رضوی خسارت وارد کرده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شده و روند آن طی ماه‌های آتی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ