طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خریدهای جدید لیگ عربستان: ۳۱هزارمیلیارد!
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
اصفهان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ۳۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی بابت سرمایه ثابت و در گردش به بخش صنعت و معدن اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون پرداخت شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در استان خبر داد و گفت: با اخلالگران بازار مرغ در گیلان به شدت برخورد می‌شود.
درخواست کمک ۳هزار میلیاردی تاج از دولت!
مشهد - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد.
یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
مشهد-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام در حوزه راهسازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است بخشی از محل مولدسازی دستگاه های اجرایی تامین شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
امروز پنجشنبه، در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۶ هزار و ۷۷۰ تومان معامله شد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار پرونده قضائی در شعب داریم، گفت: مطالبه ما از دولت تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۶ هزار میلیارد تومان است.
وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک «شمیر بُران» این کشور با نیروهای آمریکایی امروز پنج‌شنبه آغاز شده است.
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: هیچ گونه اطلاعی از مصوبات سفر دولت به خوزستان نداریم و اصلاً نمی‌دانیم که ۳۶ هزار میلیارد تومان قرار است صرف چه کارهایی بشود.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ