متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
"شهرام" برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و ...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی "خ.س" که شهرام عاشق این سریال بود!
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
جنایت هولناک دزدها در جاده ترانزیتی
اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۹ با کشف جسد مرد میانسالی به نام اکبر در بیابان‌های پاکدشت آغاز شد. بررسی‌های اولیه مأموران پلیس نشان می‌داد قربانی پیش از مرگ تحت شکنجه سختی قرار گرفته و پس از آن به قتل رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.
جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!
جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
مدارک و شواهد جنایی احتمال وقوع جنایت و دخالت افراد دیگری در این پرونده را پررنگ کرد، بنابراین تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای فاش شدن علت این جنایت ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ