سحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خرداد شبکه بانکی ۲۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج اعطا کرده است. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی اعطای اعتبارات مواجه شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۸۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود ۲۳۸ هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
تا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
حتما درباره بیعت و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش پهلوی با امام خمینی زیاد شنیده‌اید. مجله مهر در مصاحبه با خلیل صراف، از همافران حاضر در دیدار ۲۹ بهمن، به روایت انقلاب اسلامی پرداخته است.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: در سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان به بخش طیور استان که متحمل خسارات بلایای طبیعی شدند، پرداخت شده است.
معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، جزئیات مالیات این بنیاد طی ۴ سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
اسناد واریزی به هرویه میلیچ به صورت اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرار گرفته است.
فقط در مهرماه امسال و همزمان با آغاز دریافت آبونمان‌های اجباری جدید، ۲۶۵ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است؛ همچنین طبق گزارش جام‌جم، از ۲۹ میلیون خط تلفن ثابت فعال در کشور، ۵ میلیون مربوط به تلفن‌های روستایی است که شامل افزایش آبونمان نشده، اما ۲۴ میلیون خط دیگر به طور میانگین ۱۵ هزار تومان آبونمان ثابت پرداخت خواهند کرد؛ یعنی حدود ۳۶۰ میلیارد تومان افزایش درآمد ماهانه و ۴۳۲۰ میلیارد تومان افزایش درآمد سالانه برای مخابرات!
روز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.
امروز پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که نمادشان در بازار نارنجی فرابورس درج شده است اغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ