هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB ۵ ونتیج رفته است.
Casita یک خانه ماژولار 34 متری است که با قیمت 50 دلار فروخته می‌شود؛ البته می‌توان چندین واحد را به یکدیگر وصل کرد.
قیمت هاوال اچ ۶ جی تی در بازار‌های مختلف تفاوت دارد. اما نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک آن که بازهم تریم‌های متنوعی دارد از ۴۵ هزار دلار به بالا قیمت می‌خورد.
عینک واقعیت مجازی اپل با نام تجاری ویژن پرو با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری از همین محصولات بود که به تازگی معرفی شده است.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن ۹ میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی ۶۰ طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
اکنون هیوندای مدل 2024 کنا را پیش روی طرفداران خود قرار داده است که همچنان بدنه حجیم یا به اصطلاح چانکی دارد اما چراغ های اصلی جلو تقریبا تبدیل به یک خط نورانی شده اند. جلوپنجره عملا دیگر وجود ندارد و با یک سطح یکپارچه در این قسمت روبرو هستیم.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
قیمت پروژه توسط تیونر مورد اشاره قرار نگرفته است اما قطعا هزینه سنگینی را همراه خود دارد زیرا مرسدس بنز آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس در حالت استاندارد برچسب 210 هزار دلاری را بر سینه دارد.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا ۴ فوت (تقریباً ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.
تعیین قیمت پایه پایین‌تر برای این فسیل که قدمت آن به دوره ژوراسیک باز می‌گردد موجب خواهد شد تا بر تعداد مشتریان بالقوه افزوده شود.
عمارت دیدیه دروگبا که با قیمت ۶٫۲۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده دارای دروازه‌های برقی است و ۶ اتاق خواب بزرگ و هفت حمام بسیار زیبا دارد
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ