مشهد ـ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال زراعی جاری پدیده خشکسالی هشت هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خراسان رضوی خسارت وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
به‌تازگی برخی از دارندگان حساب‌های کاربری در فضای مجازی مدعی شده‌اند که ایران به خاطر نوشتن شعار‌ بر روی دیوار سفارت لندن بیش از ۵۰۰ هزار پوند به دولت انگلیس خسارت پرداخته است. یک منبع مطلع این مطلب را تکذیب کرد.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
انگوت- نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل اخیر در شهرستان انگوت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان به اراضی کشاورزی، باغات و دام این منطقه خسارت وارد کرده است.
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی گفت: بیش از ۴۵۰ شهر و هشت هزار و ۶۵۰ روستا در کشور در معرض خسارت سیل و تهدید سیل هستند.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
سازمان ملل متحد، خسارتی واردشده به ترکیه پس از زلزله مرگبار ماه گذشته در این کشور و سوریه را بیش از ۱۰۰میلیارد دلار برآورد کرد.
تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
مدیر عامل توانیر گفت: از ۹۳ هزار پرونده ثبت شده در سامانه بیمه توانیر، به بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.
طبق اعلام مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی، مجموع خسارت‌های سیل در تابستانی که گذشت، بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشات اخیر به ۵۰ اتوبوس و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس آسیب رسید. بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شد.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در ادامه با اشاره به اهمیت آبخیزداری در کشور برای جلوگیری از خسارات سیل، گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی برای انجام عملیات آبخیزداری در کشور درخواست شده است.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی گفت: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷ هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است، بطوری که ۴۱ درصد پرونده‌ها در میان ۶ خودروی نخست، متعلق به پراید است.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: در اثر سیلاب اخیر چهار هزار و ۱۵۱ خانه روستایی به طور کامل تخریب و ساکنان بیش از ۶۰ روستا در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.
سازمان شیلات ایران برآورد اولیه خسارات سیل به بخش آبزی‌پروری را بیش از ۷۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیر امور عشایر استان تهران گفت: در این سیل بیش از ۳۰۰ رأس دام عشایری تلف شده و بیش از ۵۰۰ هکتار از مزارع و مراتع عشایری نیز دچار آسیب و خسارت شده است به این ترتیب خسارت ۲۰ میلیارد تومانی به عشایر استان تهران وارد شده است.
شیراز - معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از سیل خسارت دیده است.
سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از ۱۲۰ کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها ۷ ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه ۱۴۰۰ گذشته بود و پیش از آن نیز در سال ۱۳۹۸ سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما ابعاد خسارتش با سیل اخیر شاید برابری می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ