مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته با انجام 5 بازی به پایان رسید و گلساپوش یزد به صدرنشینی خود ادامه داد.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران ابعاد جدیدی از فوت امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر، تشریح می کند.
مسئولان شهر یزد برای مبارزه با آمار وحشتناک دیابت و کم تحرکی شهروندان خود دست به اقدام جالبی زدند.
تیم والیبال شهداب یزد با شکست لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر مردان، دومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.
انتقاد یکی از روسای فدراسیون ها از پاسخگو نبودن معاون وزیر ورزش باعث ایجاد درگیری لفظی در سفر مسئولان ورزش به یزد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) را که سردار جهاد تبیین بود، گرامی می‌داریم و ان‌شاءالله راه ایشان در جامعه ادامه پیدا کند.
رئیس جمهور گفت: آیت الله مصباح یزدی فقیهی برجسته و اثرگذار و عمار انقلاب بود.
عبدالله گنجی در روزنامه جوان نوشت: مسئله اصلی این است که بدانیم تفاوت‌های امر فقهی در عرصه حکومت و سیاست و اجتماع با عرصه فردی چیست؟ تبعات، محاسن، پیامد‌ها و بازتاب‌ها، سرمایه‌سازی‌ها و سرمایه‌سوزی‌ها چیست و تأثیر آن در آینده مردم‌سالاری درون دینی چگونه است؟ این ملاحظات می‌تواند دریچه‌ها و چشم‌انداز‌ها را متفاوت نشان دهد.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و بدانید که مقاومت کلیدواژه پیروزی است.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.
سرمربی سابق ماشین‌سازی و پارس جنوبی در آستانه حضور در مدیریت فنی نفت مسجدسلیمان است.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد برای مهمان نوازی در این شهر نیاز به حمایت مسئولان دارند.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد برای مهمان نوازی در این شهر نیاز به حمایت مسئولان دارند.
با نفوذ سیل به بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، حدود ۲۴۰ خانه تاریخی در عرصه و حریم، تخریب شده است. مسئولان میراث فرهنگی گفته‌اند آثار شاخص یزد، همچون مسجد جامع، از آسیب سیل در امان مانده‌اند، اما اکنون پس از پایش و ارزیابی کارشناسان و متخصصان مرمت و معماری، وضعیت آثار تاریخی شاخص یزد مشخص‌تر شده است.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ