اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم آماده آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم است.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست دارند ما را به حاشیه ببرند. بارها با بازیکنان صحبت کردم. مهم این است تمرکز خودمان را حفظ کنیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
پیمان اکبری گفت: ما یک تیم هستیم و بهم اعتماد داریم. تمرکز، خونسردی و انگیزه رمز پیروزی است.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی بلغارستان، تمامی توجه و تمرکز مدعیان به عملکرد تیم ما در جهانی امسال خواهد بود.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: مسابقات قهرمانی کشور، جام شاهد، جام تختی و مسابقات آسیایی را برای انتخاب تیم جهانی لحاظ می‌کنیم.
هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: بازی فردا هم برای ما و هم ایران اهمیت دارد و می‌خواهیم فقط روی این بازی تمرکز کنیم.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ولز گفت: برای ما مهم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدار برابر ولز رقم خورد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید اعتراض ها به داوری همیشه وجود داشته و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.
زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ناراحت کننده است که دو اوت دستی تمرکز ما را مقابل فولاد خوزستان به هم ریخت.
سیاوش یزدانی تمرکز لازم را نداشت و ما به فکر تیم خود هستیم و امیدوارم کمک کنیم مشکلش حل بشود. او بین ما جایی ندارد و پیگیر مسائل خودش است. ما به فکر ملوان و کار تیمی خودمان هستیم.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ