کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
وادی، پاسور تیم ملی می‌گوید ایران در دو بازی آینده لیگ ملتها فقط پیروزی می‌خواهد.
سرمربی تیم ملی این روزها در تمرینات به دنبال شناخت عمیق‌تر از توانایی بازیکنان است.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
لوک شاو، مدافع انگلیس، می‌گوید تیم ملی فرانسه در کیلیان امباپه خلاصه نمی‌شود و بازیکنان بزرگ بسیاری در این تیم حضور دارند.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.
روزنامه‌ها و بازیکنان اسبق قطر از فدراسیون فوتبال این کشور خواستند تا سرمربی تیم ملی را اخراج کند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.
بهم زدن شاکله تیم ملی ایران بهای سنگینی برای بازیکنان و البته سرمربی اش داشت.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم- بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
کاروان تیم ملی در حالی امروز به ایران بازمی‌گردد که تنها بازیکنان شاغل در لیگ برتر را به همراه دارد.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این تیم در رنکینگ جهانی گفت: فقط عملکرد بازیکنان در این رده‌بندی تاثیرگذار نیست اما به هرحال جای نگرانی دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: از دیدن بازیکنان ایران غافلگیر شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ