سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال مهرام در لیگ برتر انتخاب شد.
مردمان کلوویس دست‌کم ۱۴۰۰۰ سال قبل در نیومکزیکوی کنونی میان علفزار‌های سرسبز پر از ماموت، گاومیش کوهان دار غول پیکر، گرگ‌های وحشتناک، لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و همچنین ببر شمشیر دندان زندگی می‌کردند.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با رای کمیته انضباطی فدراسیون به پرداخت جریمه نقدی و تذکر کتبی محکوم شد.
با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن غیرحضوری اعلام شد.
تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل بیروت لبنان شکست دور رفت خود را جبران کرد.
ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: امروز شخصیت واقعی تیم خودمان را نشان دادیم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با بیروت کلاب سخت‌ترین بازی ما است چون برنامه‌ریزی آن‌ها با ما برای این مسابقات، کاملا متفاوت است.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ