مدافع سابق تیم ملی درباره ناکامی ایران در جام جهانی دلایل مختلفی را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
کارشناس فوتبال با ارزیابی حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران باید روی تمرکز ذهنی خود مثل آمادگی و تمرکز بدنی کار کنند.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که جهان از نام ایران هراس دارد، خطاب به بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: باید باانگیزه و تمرکز کامل تلاش کنید.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
صمد مرفاوی معتقد است عدم تمرکز بازیکنان تیم ملی جوانان باعث شد تا عراق روی تنها موقعیت خود به گل برسد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران در شرایطی مسابقات جهانی خود را آغاز خواهد کرد که بازیکنان این تیم در اقدامی حرفه ای تمرکز خود را روی موفقیت در این رقابتها گذاشتند.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد در حال حاضر تمرکز اعضای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان روی مسابقات لیگ برتر است.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید آنها روی بازی‌های بعدی تمرکز کنند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آرایش و سیستم بازی انگلیس در بازی اول مقابل تیم ملی ایران کادر فنی را شگفت زده کرده و در ادامه هم بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
لوک شاو، مدافع انگلیس، می‌گوید تیم ملی فرانسه در کیلیان امباپه خلاصه نمی‌شود و بازیکنان بزرگ بسیاری در این تیم حضور دارند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مجددا بر حاشیه‌سازی‌هایی که برایش تیمش صورت گرفته تاکید کرد و گفت: به آنهایی که تمرکز بازیکنانم را در دیدار برابر انگلیس بر هم زدند تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این تیم تا دیدار برابر ولز با نمایندگان رسانه های گروهی مصاحبه نخواهند کرد.
سرمربی تیم ملی می‌گوید تمرکز بازیکنانش بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ