کمک مربی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، می‌گوید فردا جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشره به نیازمندی‌های بولیوی در خصوص دفاع مرزی، مبارزه با قاچاق موادمخدر گفت: همکاری دفاعی ایران و بولیوی می‌تواند الگویی برای آمریکای جنوبی باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
پپ گواردیولا خوش‌بین نیست که به این زودی‌ها شاهد پایان یافتن شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه‌های اسپانیا باشیم. او لیگ برتر انگلیس را الگویی برای این مورد مثال زد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عمان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به کشورمان، گفت: روابط دوستانه ایران و عمان می‌تواند الگویی برای همه کشورهای منطقه باشد.
سعید الهویی، از هواداران گل‌گهر درخواست کرد تا در هفته‌های پایانی برای حمایت از این تیم در استادیوم حاضر شوند.
سعید الهویی می‌گوید شرایط بازی لیگ با جام حذفی کاملا متفاوت است و تصمیمات داور می‌تواند تعیین کننده باشد‌.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.
گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.
سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.
تنگناهای مالی که یقه همه فدراسیون ها را در سال گذشته گرفته بود برای کشتی هم وجود داشت اما این فدراسیون عملکردی درخشان از خود در ساخت و ساز به نمایش گذاشت و می تواند الگویی برای سایرین باشد.
مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.
مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش با کسب سه امتیاز و یک جایگاه خوب سال 1401 را به پایان ببرد.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آقای جلیلی گفتند مذاکره هیچ فایده ای ندارد بنظر شما ممکن هست؟، گفت: خب جای مذاکره چه می‌خواهند بگذارند؟ باید یک الگویی باشد. مثلا کره شمالی باشیم؟ کره شمالی مصرف زیادی ندارد اما ما در داخل همه چیز را رها کردیم و بی وقفه اقلام خوراکی و قیمت ها بالا میرود. برای سال ۱۴۰۲ تورم پنجاه درصدی پیش بینی شده است آیا باید دست روی دست بگذاریم؟
همدان- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مجموعه تفریحی و گردشگری جهان کوچک که به خوبی در شهرستان ملایر اجرا شده، بدون شک می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر کشورها باشد.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
مربی گل گهر می‌گوید امیر قلعه نویی برای موفقیت تیم از جان و دل تلاش می‌کند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش وارد فاز دوم مسابقات لیگ برتر شده است.
رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه گفت: امضای برنامه اقدام مشترک میان سازمان بازرسی و آمبودزمان ترکیه می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ