نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.
به دنبال تلاش برخی نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا برای استیضاح جو بایدن، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به علت واهمه از تبعات این اقدام با طرح این موضوع در کنگره مخالفت کرد.
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
سرطان کبد جزو سرطان‌های در حال افزایش است و اگر شما در معرض خطر هستید، باید مطمئن شوید که آزمایش‌های لازم را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری انجام می‌دهید.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
مطالعه اخیر منتشر شده در مجله مغز، رفتار و ایمنی بدن نشان می‌دهد که التهاب مکرر ناشی از تجویز یک سم باکتریایی به موش‌های میانسال منجر به یکنوع نقص شناختی می‌شود.
مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) مدعی است که انزوای روزافزون روسیه از جهان، این کشور را در خطر «تبدیل شدن به مستعمره اقتصادی چین» قرار داده است.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
ساری- ریزش سنگ‌های معلق و رانش گذر از جاده‌های کوهستانی مازندران را برای کاربران و رهگذران پر خطر کرده است.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
دو اتفاق اخیر پیرامون فدراسیون‌های سوارکاری و اسکواش نشان می‌دهد که تسلط وزارت ورزش بر وضعیت فدراسیوها نرمال و استاندارد نیست و همین مسئله نگرانی‌هایی را در مورد آینده ورزش ایجاد کرده است.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» نوشت: با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.
احمد زیدآبادی گفت: ما جریان اصولگرا، جریان اصلاح‌طلب و جریان برانداز داریم. افرادی در کشور هستند که خود را در این سه دسته نمی‌بینند و این افراد گاه علایق و نظر‌های سیاسی دارند؛ در این بین نیاز بود به آن‌ها عنوانی اطلاق می‌شد. به عبارتی «نیروی چهارم» جعل عنوانی بود برای پوشش دادن افراد، اشخاص و شهروندانی که هم می‌خواهند نوعی فعالیت سیاسی و نگاه سیاسی داشته باشند، اما به آن سه جریان متصل نباشند.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.
مدیرکل شیلات استان گلستان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف ما در بازسازی ذخایر آبزی کمک به صیادان است، گفت: برخی از گونه‌های آبزی دریای خزر در خطر انقراض قرار دارند.
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ