پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵تایی شدن روستوف در اولین بازی جدی محبی
بعد از جدی شدن مذاکرات انتقال پی‌یر امیل هویبرگ به اتلتیکو مادرید، تاتنهام مشغول مذاکره با جانشینان این بازیکن است.
خوشبخانه تبخال یک عارضه جدی نیست و معمولا بعد از چند روز از بین می‌رود. بهترین کار این است که علائم آن را در اسرع وقت درمان کنید، چون خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می‌دهد.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
زلزله ۵.۸ ریشتری در غرب فرانسه منجر به مصدومیت یک نفر و وارد شدن خسارات جدی به خانه‌ها شد.
تیم ملی والیبال کوبا در حال تبدیل شدن به همان تیم همیشگی اش است.
اطلاعات می‌گویند حدود نیمی از ۶۰۰ آبخوان‌های آب زیرزمینی دشت‌های کشور در آستانه خشک شدن قرار دارند. مصرف آب‌های سطحی به میزانی غیرقابل باور رسیده و این باعث شده است تقریباً اکثریت تالاب‌های کشور رو به خشکی و کاهش سطح بروند. مجدد آمار از کاهش آب‌های قابل استحصال و استفاده به کمتر از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب می‌گویند. در همین توان ذخیره‌سازی حاصل از سدسازی‌ها نیز به سختی ۵۰ میلیارد مترمکعب را نشان می‌دهد.
خوان لاپورتا به شکلی جدی به کنسل کردن ضیافت ناهار سنتی پیش از ال‌کلاسیکوی یکشنبه فکر می کند. رئیس بارسا از شکایت باشگاه مادریدی در قضیه پرونده نگریرا به شدت عصبانی است.
فصل آنفولانزا هنوز تمام نشده و در ماه های آخر سال به دلیل سرد و گرم شدن هوا، معمولا آمار این بیماری ویروسی بیشتر می شود. در این شرایط، مهم است که بدانید ویروس آنفلوانزا چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه می توانید عفونت را تشخیص دهید.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: جدی‌ترین خطری که سالمندان را تهدید می‌کند در انزوا قرار گرفتن و طرد شدن از سوی اطرافیان است.
جو بایدن که مورد انتقاد برخی از قانونگذاران کشورش قرار گرفته، گفت که بالون «جاسوسی» چینی را که قبل از سرنگون شدن در اقیانوس اطلس بر فراز ایالات متحده حرکت کرده بود، به عنوان «نقض امنیتی بزرگ» در نظر نمی‌گیرد.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
همکاری های دوجانبه ایران و قزاقستان، هشدار نسبت به خرد شدن زمین های کشاورزی و نوسان قیمتی کالاهای اساسی در یک ماه از اخبار داغ حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
مصدومیت نویر باعث شده تا بایرن مونیخ با مشکل جدی درون دروازه مواجه شود.
پس از این که کریستیانو رونالدو قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرد، شایعه‌های بسیاری پیرامون آینده‌اش شکل گرفت.
مدافع تیم ملی برزیل هر چند مصدومیت رخ داده برای نیمار را جدی نمی‌داند، اما نگران است که این اتفاق دوباره برای او در ادامه بازی‌ها رخ دهد.
رئیس جمهور اسبق آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نسبت به «خطرناک» شدن فضای سیاسی این کشور هشدار داد.
زوج تهاجمی خطرناک تراکتور در نیمه اول بازی امروز نتوانست خطری جدی روی دروازه نفت ایجاد کند.
یحیی گل‌محمدی که فصل را به دلیل محرومیت از روی سکوها شروع می‌کند روز گذشته مانع ادامه‌دار شدن اعتراضات فراز کمالوند به داور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ