باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از نقاشی دیواری بزرگ لیونل مسی در میامی رونمایی کرد.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از نقاشی دیواری بزرگ لیونل مسی در میامی رونمایی کرد.
حسین خبیری در مورد رقم پیشنهادی بالای استقلال به بیرانوند و پرسپولیسی ماندن او صحبت کرد‌.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
سایت گل اعلام کرد که باشگاه الهلال به دنبال راضی کردن ژوزه مورینیو برای نشستن روی نیمکت این تیم است.
سرمربی تازه وارد خیبر سودای صعود با این تیم در فصل آینده را در سر دارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد: اکتشاف ذخیره ها و مجموعه های معدنی اتفاقی بزرگ در حوزه های معدنی و تامین مواد اولیه شرکت سنگ آهن است.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
کشورهای جنوب شرق آسیا درخواست میزبانی خود برای جام جهانی 2034 را به فیفا ارسال کرده‌اند.
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
روش DAC+S به طور مشترک توسط شرکت‌های Climeworks و CarbFix، یکی از شرکت‌های برتر جهان برای کانی‌سازی سریع زیرزمینی کربن دی اکسید توسعه داده شده و در سال ۲۰۲۲ توسط DNV تأیید شده است. شرکت CarbFix سازند‌های سنگ بازالت را با آبی که برای حل کردن کربن دی اکسید استفاده شده است، مخلوط می‌کند و ظرف حدود دو سال، فرآیند‌های طبیعی این ماده را به مواد معدنی کربنات جامد تبدیل می‌کنند.
تصاویر اشعه ایکس گرفته شده از خنجر فرعون توت‌عنخ‌امون نشان داد که این سلاح از یک نوع فلز فضایی (برگرفته از یک شهاب سنگ) ساخته شده است.
کمتر از دو هفته پس از آنکه یک گلوله آتشین درخشان از فراز "دریاچه‌های بزرگ"(The Great Lakes) گذر کرد، شهاب سنگ دیگری در شمال شرقی ایالات متحده دیده شد.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
تولید گندله سنگ آهن شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در چهار ماهه نخست ۱۴۰۱ بیش از ۷ درصد افزایش یافت و به بیش از ۱۲ میلیون تن رسید.
در حالی که باشگاه وایله جدایی قطعی سعید عزت‌اللهی را اعلام کرده اما رقم بالای رضایت نامه مانع از جدایی وی تاکنون شده است.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.
«ماجرای شفافیت» از روزی شروع شد که در زمان مجلس گذشته، برخی افراد خارج مجلس بر شفافیت رای نمایندگان مجلس تاکید داشتند و گفتند باید این امر هرچه سریعتر انجام شود و عدم شفافیت رای نمایندگان را بهانه‌ای برای حمله به نمایندگان مجلس قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ