انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنانی که نوشابه‌های گازدار و سایر نوشیدنی‌های شیرین می‌نوشند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کبد و بیماری مزمن کبدی هستند.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
خطر استفاده غلط از دستگاه فشارخون
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
پرداخت مالیات برانکو، امکان بازگشت او به فوتبال ایران را فراهم کرد تا چند مربی خطر را احساس کنند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی، انواع بیماری‌ها خصوصاً انواع بیماری‌های تنفسی ممکن است به عنوان بیماری‌های نوپدید بروز پیدا کند.
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می‌تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
ریس جیمز، ستاره چلسی، آماده است تا به اردوی پیش فصل این تیم در آمریکا اضافه شود.
جمشیدی مب‌گوید: «این درختان برای استفاده نبوده است بلکه برای بحث بادگیری آنجا بودند و یک جورایی حصار دور باغ بوده است. قرار نیست درخت هر جایی کاشته بشود. ما درختی که داخل رودخانه کاشته شده و باعث می‌شود عبور ایمن سیل به خطر بیفتد را قطع می‌کنیم. عمده چیزی که سیل‌ها با خودشان می‌آورند تنه درختان است که باعث می‌شود سیلاب از بستر بیرون بزند. این درخت باید جایی کاشته بشود که آسیبی نرساند. اگر لازم باشد درخت هم باید قطع بشود.».
مقام‌های روس اعلام کرده‌اند که جان دست کم ۲۲ هزار نفر در ۱۴ شهر منطقه خرسون بواسطه تخریب سد کاخوفکا در خطر است؛ از سوی دیگر گزارش‌های حاکی است که برق بخش‌هایی از منطقه خرسون که یازده نوامبر گذشته آزاد شده بود قطع شده است.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
اصفهان- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ اصله درخت در کلانشهر اصفهان در یک سال اخیر به دلیل خشکیدگی سقوط کرده یا با مجوز قانونی برای رفع خطر قطع شدند.
عرفان رضایی، خلبانی است که توانست بالگرد را از آتش‌سوزی نجات دهد. ۲۸ سال دارد و مهندس اویونیک و خلبانی است. او می‌گوید: بالگرد وقتی سقوط کرد مرتب «نشت بنزین» داشت و اگر به‌موقع باتری‌اش کشیده نمی‌شد، منجر به آتش‌سوزی می‌شد. خطر دیگری که وجود داشت این بود که برق بالگرد در همان لحظه‌ای که سقوط کرده بود، وصل بود و اول باید برق هلیکوپتر را قطع می‌کردم و بعد باتری آن را جدا می‌کردم. خود این عمل هم خطرناک بود، چون اگر یک دکمه را اشتباه می‌زدم، می‌توانست باز منجر به انفجار یا آتش‌سوزی شود.
رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: به دلیل مصرف بیش از حد گاز در بخش خانگی شهرهای شیرگاه، بهشهر، آمل و بابل بیشتر در معرض خطر قطع گاز هستند.
هر چند شمشاد‌ها توانستند با آفات مقابله کنند و حضور همیشه سبز خود را حفظ کنند، ولی سرخدار نتوانست از تیزی تبر قاچاقچیان در امان باشد و رها شدن منطقه از جنگلبان‌ها و قرقبان‌ها موجب شده که در شرایط اضطرار انقراض قرار گیرد، به گونه‌ای که به گفته محقق دانشگاه تربیت مدرس در صورت عدم حفاظت، این درخت در آینده نزدیک به طور کامل منقرض خواهد شد.
قطع جریان رود شور و خشکی دریاچه، به‌تدریج لایه‌های زیرین آن نیز خشک می‌شود و غبار نمکی، استان تهران، البرز، قزوین و استان‌های اطراف دریاچه را دربر می‌گیرد؛ چراکه رودخانه شور رطوبتی را برای دریاچه ایجاد می‌کرد که مانع بلندشدن غبار نمکی می‌شد.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
قصد علی‌اف برای کنترل این دالان که شاه‌راه ارتباطی برای پیوند آسیا و اروپا است؛ بلافاصله زنگ‌های خطر را برای ایران به صدا در آورد. چرا که کنترل استان سیونیک از سوی باکو، ۴۴ کیلومتر مرز زمینی ایران با ارمنستان و به تبع آن اورآسیا و اروپا را قطع می‌کند. ناظران نیز نسبت به قطع مسیر مبادلات تجاری ایران با همسایگان و حتی کشور‌های اروپایی هشدار دادند
بیماری شریان‌های محیطی، با تجمع پلاک در شریان‌های پا مشخص می‌شود که باعث درد و مشکل در راه رفتن می‌شود. بیش از ۱۰ درصد از افراد مبتلا به بیماری شریان‌های محیطی دچار ایسکمی مزمن تهدید کننده اندام می‌شوند که خطر قطع عضو و مرگ را افزایش می‌دهد.
اهمیت کیفیت خواب بر سلامت انسان بدون شک غیرقابل انکار است. هر شب بی‌خوابی می‌تواند روز بعد را خراب کند. علاوه بر بی‌خوابی، اگر خواب شما در شب مختل و قطع شود، ممکن است سلامت شما در خطر باشد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب و شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ