سرمربی تیم فوتبال استقلال که خودش را مدیون هواداران می‌داند و مدام از آنها «دم» می‌زند با وجود این که بر «شفاف‌سازی»تاکید کرد اما نگفت که چه کسی به او گفته استقلال را پنجم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنده دو گرند‌اسلم در مورد صحبت‌های الکساندر زورف آلمانی که به او توصیه‌هایی برای شکست دادن دنیل مدودف کرده است، اظهارنظر کرد.
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
دو جوانی که مرحوم حمیدرضا الداغی را با ضربات چاقو به‌شهادت رساندند دارای سابقه کیفری هستند./ دانشجو
صحبت‌های جالبی پیش از شروع دیدار دو تیم استقلال و هوادار بین سرمربیان دو‌ تیم شکل گرفت.
آنتونیو کاسانو که در روزهای گذشته در دعوایی رسانه‌ای با ژوزه مورینیو درگیر شده بار دیگر درباره آقای خاص صحبت‌های تندی مطرح کرد تا درگیری این دو ادامه داشته باشد.
اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.
سرمربی چوکا معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری این تیم در دو هفته اخیر، ارتباط خوب بازیکنان با کادرفنی جدید این تیم است.
وجود صحبت‌های نصیرزاده، این کارشناس سابق داوری و مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال، باید یکی از دو صندلی مدیریتی خود را ترک کند.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های انگیزشی ام باپه در بین دو نیمه دیدار با آرژانتین سخن به میان آورد که باعث شد تا فرانسه متحول شود و عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشد.
صحبت‌های غیرواقعی دو عضو کادر تیم ملی در جام جهانی پیرامون تیم ملی انگلیس تعجب زیادی به همراه داشت.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی خود تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.
ما دو میلیون و هشتصد هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد. بداخلاقی‌هایی در این مدت صورت گرفته و متاسفانه برخی نیز به خاطر گمراهی در مسیر دشمن حرکت کرده‌اند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.
با انتشار این بخش از صحبت‌های کی‌روش گوش‌ها تیز شد و گمانه‌زنی‌ها به سمت گذشته‌ای رفت که کی‌روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه‌ای بسیار پرتنش داشته است
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
مجتبی جباری، ستاره سابق فوتبال ایران که این روزها در قامت سرمربی در لیگ دو مشغول به کار است صحبت‌های جالبی در خصوص تیم ملی و فوتبال کشور دارد.
ارزش سهام عدالت امروز با رشد نماد‌های بانکی و خودرویی و با توجه به افت ۰.۳۱ شاخص کل، کاهش ۰.۲ را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ