مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام از جمله پیام‌رسان‌هایی است که به دلیل داشتن ابداعات کاربردی مانند ایجاد کانال، پیام‌های رمز گذاری شده و زمان‌دار و... از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم کشور‌های مختلف برخوردار است. اما گا‌ها دولت‌ها از این قضیه احساس خطر کرده و با محدود کردن دسترسی به آن سعی در کنترل ناملایمات و حل مشکلات کشور خود دارند.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
اژدهای کومودو از حیوانات شگفت‌آوری است که از نظر جمعیتی در معرض خطر انقراض دسته بندی می‌شود. این موجودات، هیولاهایی با دندان هایی تیز و زیاد هستند که به آنها اجازه می دهد تا گوشت را به راحتی پاره کنند. اژدهای کومودو می تواند بوی گوشت پوسیده را از فاصله ۴ کیلومتری حس کند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
نسخه صحرایی هاکی نیازمند دقت و تسلط در کنترل، پاس دادن و ضربه زدن به توپ، در میان گرد و غباری است که زیر پای برهنه بازیکنان پخش شده است.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
ویدیویی که در آن بی دقتی صاحب سگ خانگی، جان او را به خطر می‌انداخت را مشاهده می‌کنید.
روغن یکی از پایه‌های اصلی برای تهیه غذا است که درصورت استفاده مداوم از روغن‌های ناسالم سلامتی انسان به خطر خواهد افتاد.
صداوسیما در گزارشی به شیوع و اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور پرداخته است.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
خرما به‌طور طبیعی سرشار از ویتامین‌های B۶، آ و کا است. این ویتامین‌ها به رشد استخوان‌ها و بهبود سلامت چشم‌ها کمک می‌کنند. فیبر موجود در خرما سلامت روده را بهبود می‌دهد و به‌طور طبیعی میزان کلسترول را کاهش می‌دهد. خرما ممکن است خطر ابتلا به سرطان‌های روده و معده را کاهش دهد.
منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان زیستگاه گونه در معرض انقراض پلنگ ایرانی است و حالا خشکسالی پیاپی و کمبود منابع غذایی این گونه را بیش از پیش در معرض خطر نابودی قرار داده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
ازدحام جمعیت در پشت مرز‌ها همزمان با آغاز موج جدید عزیمت زائران، ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه به اوج خود رسیده، به‌گونه‌ای که امکان تردد از گیت‌ها وجود ندارد و جمعیت با خطر گرما‌زدگی مواجه است.
ویدئویی از یک راننده پراید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن، راننده در اقدامی خطر آفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودرو در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است حالا پلیس در فاصله چند ساعت از انتشار ویدئو به آن واکنش نشان داده است.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ