بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد فرجی در دو هفته ابتدایی لیگ فرصت بازی پیدا نکرد.
بهترین دروازه‌بان جهان و مرد شماره یک سابق تیم‌ملی فوتسال، سرمربی تیم‌ لیگ‌برتری شد.
مهدی تارتار یک چالش دشوار دیگر را این بار در بندرانزلی آغاز کرده است.
سیمئونه یک فصل دیگر را با اتلتیکو شروع خواهد کرد و باز هم ضد قهرمان قصه ما باید برابر سخت‌ترین چالش‌ها دست به کار غیرممکن بزند.
کودکان به طور فزاینده در محیط‌هایی رشد می‌کنند که خوب غذا خوردن و فعال بودن را برای آنان دشوار می‌کند و این موضوع علت اصلی بروز اپیدمی چاقی است.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، گفت بازی با رئال در برنابئو چالشی دشوار است اما چلسی از حریف ترسی ندارد و با روحیه بالا وارد زمین خواهد شد.
تغییر عادت کار دشوار و چالش برانگیزی است و برخی مواقع با کمی کمک می‌توان راحت‌تر آن را انجام داد. به خاطر بیاورید که چگونه تشویق‌های یک معلم شوق فراگیری را در شما افزایش می‌داد. با وجودی که رسیدن به هدف خود پاداش بزرگی به همراه دارد.
هراز آمل فردا در یک بازی دشوار به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.
بارسلونا با ژاوی بازی های مهم و دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد و بدون شک سوپرجام مهمترین چالش برای آبی‌اناری‌ها خواهد بود.
تیم ملی بسکتبال در دو دیدار حساس مقابل چین و ژاپن فوق ستاره خود یعنی حامد حدادی را در اختیار ندارد.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، تاکید کرد که بازی فردا برابر آمریکا در یک هشتم نهایی جام جهانی یک چالش دشوار است.
کارشناسان پس از فروپاشی دیوار برلین، ‌مطرح کردند: «تاریخ با لیبرالیسم به پایان رسیده است؛ ولی اکنون چین غیرلیبرال در حال به چالش کشاندن نظم سیاسی غرب است.»
روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بازی برابر آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر را یک چالش دشوار می داند. او وعده داد که ناکامی جام جهانی 2018 را در قطر جبران خواهند کرد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مهاجمان تیمش تمجید کرد و گفت که توانایی زدن 20 گل یا بیشتر در فصل را دارند.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
دکتر امره دمیرالپ، محقق ارشد می‌گوید: بهبود زندگی بدون دانستن اینکه آیا از جنبه‌ای از آن غمگین یا عصبانی هستید، دشوار است. به‌ عنوان مثال تصور کنید دستگاه نشان‌دهنده سطح بنزین خودروی شما کار نکند؛ دانستن اینکه چه زمانی باید برای پر کردن منبع ذخیره بنزین متوقف شوید، چالش برانگیز خواهد بود.
پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.
معاون محیط زیست دریایی گفت: یکی از مسائلی که باعث شده حفاظت از محیط زیست دریایی سخت شود، کارهای موازی شکل گرفته در دستگاه‌های مربوطه است
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که کار تیمش در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان دشوار است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ