وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهاد‌ها در قلمرو اتحادیه اروپا و نهاد‌های بریتانیایی بیانیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه هیات حاکمه سرپرستی افغانستان در بیانیه‌ای ضمن اشاره به بازدید هیات فنی ایران از ایستگاه آب سنجی دهراود، ادعا کرد که هیات ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب سال جاری آبی را به مراتب کمتر از سال نرمال آبی ارزیابی کرده است.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم یک نهاد و ۸ فرد ایرانی از طرف اتجادیه اروپا، ۱۷ شخص و ۴ نهاد اروپایی را تحریم کرد.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۳ نهاد و ۱۵ شخص در اتحادیه اروپا و هشت مقام انگلیسی را تحریم کرد.
وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای از وضع تحریم هایی علیه ۸ فرد و ۷ نهاد روسیه خبر داد.
وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای از وضع تحریم هایی علیه ۸ فرد و ۶ نهاد روسیه خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان" است.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه دو شخص و سه نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای با اعمال تحریم ها علیه برخی اشخاص و نهادهای بریتانیایی، ۴ نهاد و ۱۳ شخص حقیقی بریتانیایی را در فهرست تحریم های ایران قرار داد.
وزارت امور خارجه در چارچوب قواعد مرتبط و ساز و کارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، ۵ نهادها و ۱۰ فرد در حوزه اتحادیه اروپا به لیست تحریم ها اضافه کرد.
وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه کانادا آمده است که این پنجمین بسته تحریمی است که کانادا در سال جاری علیه ایران اعمال کرده است و بر این اساس، ۶ شخص و ۲ نهاد هدف قرار گرفته اند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۸ مقام و یک نهاد کانادایی از جمله وزیر امنیت عمومی ، رئیس ستاد ارتش و فرمانده‌های نیروی هوایی و دریایی این کشور و نشنال پست را تحریم کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد نظامی رسمی ایران است و قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی غیرقانونی است.
پیرو اعلام تحریم‌های خود سرانه و بی اساس انگلیس علیه چند مقام و واحدی از یک نهاد جمهوری اسلامی ایران، سفیر این کشور ساعتی قبل توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سکوت کرکننده و فراپایبندی اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های یک‌جانبه غیرقانونی آمریکا، یانگر استانداردهای دوگانه این نهاد در حوزه حقوق بشر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ