وزارت امور خارجه در چارچوب قواعد مرتبط و ساز و کارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، ۵ نهادها و ۱۰ فرد در حوزه اتحادیه اروپا به لیست تحریم ها اضافه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال هوادار ۵ بازیکن از جمله امین قاسمی نژاد، علیرضا حقیقی و دروازه‌بان سابق استقلال را به خدمت گرفت.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۵۲۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که ۵ فرود و ۲ نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که ۵ فرود و ۲ نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که ۵ فرود و ۲ نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرده است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۳۶۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
اصفهان- ظهر امروز همزمان با سراسر کشور ۵ هزار اصله نهال در رزمایش درختکاری در استان اصفهان کاشته شد.
دولت آمریکا اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی، و یک شخص و ۵ شرکت چینی ر اهم به ادعای «کمک به برنامه پهپادی ایران» به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج رویداد پلیسی در سطح استان رخ داده است، گفت: با هرگونه فرد، اشخاص، گروه یا نهاد مخل امنیت به طور جد برخورد می شود.
رییس سازمان دامپزشکی گفت: تمام روسای دامپزشکی استان ها موظف هستند مدارک واردات نهاده های دامی را حداکثر در مدت ۵ روز تایید کنند.
دولت انگلیس در ادامه رویکرد مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران وضع کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. «حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، «سید صادق حسینی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «حسین معروفی»، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، «مسلم معین»، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.
اسامی برخی از مهم‌ترین این نهاد‌های تحریم شده اروپایی به این شرح است: رادیو فردا (بخش فارسی رادیوی اروپای آزاد)، نشریه شارلی ابدو، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بریتانیا و...
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهاد‌ها در قلمرو اتحادیه اروپا و نهاد‌های بریتانیایی بیانیه داد.
وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور ۴ فرد و ۵ نهاد ایرانی دیگر را به دلیل آنچه که «نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر» توصیف کرد، تحریم می‌کند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۵۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
نهاد تنظیم مقرارات حوزه انرژی آلمان اعلام کرد نه تنها مردم این کشور در مصرف انرژی صرفه جویی نکرده‌اند بلکه مصرف انرژی آنها بیشتر از متوسط ۵ سال گذشته بوده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع آوری ۷۸۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی در ۵ ماهه اول سال در بخش‌های مختلف این نهاد خبر داد.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی که در زمینه ساخت تجهیزات مربوط به نهاده های دامی است درصدد است علاوه بر بلاروس، کلمبیا، عراق به قزاقستان، اوراسیا و کشورهای CIS صادرات داشته باشد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر انحرافات و قاچاق در حوزه داروهای وارداتی است. این داروهای وارداتی هنوز وارد لیست نشده‌اند که دلیل آن، عدم تامین منابع مالی است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما از اجرای قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکردیم.
در روز صعود و نزول برای بورس، سهام عدالت افزایش کمی نسبت به روز گذشته داشت و ۰.۲ درصد افزایش قیمت را شاهد بودیم.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ