سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان" است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده منتسب به رابرت مالی و این که در این فایل گفته شده هدف از مذاکرات با ایران و توافق برجام، افزایش فشار به ایران است، گفت: اینکه گفته شده است، مسئولیت آن با آمریکا است و آن‌ها باید در این زمینه روشنگری کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این کشور در واکنش به حملات تروریستی اوکراین به کریمه و مسکو، حق پاسخ «خشن» را برای خود محفوظ می‌داند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی امروز(دوشنبه) به پل کریمه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به امضای توافق تجاری میان تهران _ جاکارتا علی‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه واشنگتن واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه را محکوم کرد.
ند پراییس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با تکرار ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش سازمان ملل، مدعی شد که شخصی به نام «سیف العدل» که سرکرده جدید سازمان تروریستی القاعده است، در ایران حضور دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در تروریسم شویی و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف تر کرد.
ناصر کنعانی گفت: اروپا خود میزبان شبکه‌های متعدد مروّج خشونت و تروریسم علیه ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور‌های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به انتقاد برخی کشورها از حمله به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق واکنش نشان داد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ