وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آلمانی از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر خارجه آلمان در مسیر سفر به استرالیا، در فرودگاه ابوظبی خبر دادند.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
این کشف مجدد نه تنها نشان دهنده یک پیروزی برای حفاظت است، بلکه بر اهمیت نظارت مستمر و حفاظت از گونه‌های در معرض تهدید نیز تأکید می‌کند. این امر بر نیاز به بررسی‌های جامع و استراتژی‌های حفاظتی برای اطمینان از حفظ موجودات منحصر به فرد و در خطر انقراض تأکید می‌کند.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
عتیقی با بیان اینکه ماه گرفتگی پیش رو در ساعت ۲۳ و یک دقیقه و ۴۵ ثانیه شبانگاه جمعه ۱۵ اردیبهشت به پایان خواهد رسید، گفت: این ماه گرفتگی در قاره‌های اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا و همچنین اقیانوس‌های آرام، اطلس و هند و در قطب جنوب نیز قابل مشاهده خواهد بود.
استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
زهرآگین‌ترین مار جهان ساکن استرالیا است. جزیره پهناوری که از باقی جهان دور افتاده و از همین رو حیات وحش منحصر به فردی دارد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
«ایران "تحقیقات گسترده‌ای" را در مورد فردی ساکن استرالیا "و خانواده او" انجام داده است. خوشحالم بگویم که نهادهای امنیتی ما این موضوع را فورا شناسایی کردند.»
نواک جوکوویچ در تکرار فینال 2021 مسابقات تنیس رولن گاروس فردا در فینال اوپن استرالیا به مصاف استفانوس سیتسیپاس خواهد رفت.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
یک هواپیمای مسافربری با ارسال پیام خطر در فرودگاه سیدنی استرالیا مجبور به فرود اضطراری شد.
رقابت تاریخی رافائل نادال و نواک جوکوویچ از فردا در مسابقات آزاد استرالیا از سر گرفته خواهد شد.
به گفته کارشناسان، این پرندگان معمولا به نیوزلند مهاجرت می‌کنند، اما این خداحافظی چرخشی ۹۰ درجه‌ای انجام داد و بر روی ماسه‌های خلیج آنسانس در شرق تاسمانی استرالیا فرود آمد.
در جریان درگیری پلیس با چند فرد مسلح در شمال شرقی استرالیا، ۶ تن از جمله دو افسر پلیس کشته شدند.
ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، غیبت کریم بنزما در جام جهانی را اتفاقی تلخ عنوان کرد و گفت که فردا باید استرالیا را ببرند تا شروع خوبی در جام جهانی داشته باشند.
داور بین المللی فوتبال کشورمان فردا دیدار حساسی را قضاوت خواهد کرد.
این بازیکن ۲۷ ساله که طی سالیان اخیر در لیگ A استرالیا بازی کرده، فردا با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی ورزشی را پشت سر می‌گذارد تا پس از موفقیت در آن، وارد مراحل عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم اراک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ