وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
ارلینگ هالند جلوتر از کیلیان امباپه از سوی سایت "فوتبال بنچ‌مارک" به عنوان باارزش ترین فوتبالیست جهان معرفی شده است.
همسر ادوین فن در سار، اسطوره منچستریونایتد، تایید می‌کند جان همسرش در خطر نیست.
سفیر هند در ایران ضمن حضور در محل برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون ایران دیدار و گفتگو کرد.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
آنتونیو رودیگر سه‌شنبه شب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد تا باعث تمجید ریو فردیناند شود.
آنتونیو رودیگر دیشب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد.
هند دستور مسدود کردن ۲۳۲ اپلیکیشن و وب‌سایت را صادر کرده که بیشتر آنها چینی هستند. این نشان می‌دهد روابط بین این دو کشور بزرگ آسیایی سال‌ها پس از یک درگیری مرگبار مرزی همچنان پرتنش است.
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفیر هلند در آنکارا احضار شد و ما این اقدام شنیع و نفرت انگیز را محکوم و به آن اعتراض کردیم. از هلند خواستیم که اجازه چنین اقدامات تحریک آمیزی را ندهد.
سفیر ایران در هلند به وزارت امور خارجه این کشور فراخوانده شد.
مورینگا اولیفرا بومی هند است، اما در سایر مناطق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی نیز رشد می‌کند. در طب آیورودا، گیاه مذکور قابلیت درمان ۳۰۰ نوع بیماری را در اختیار دارد!
وزارت امور خارجه هلند امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که در حمایت از اغتشاش‌گران، سفیر ایران را احضار می‌کند!
هلند در ادامه مداخلات خود در امور داخلی ایران، سفیر ایران در این کشور را به‌بهانه واهی نقض حقوق بشر احضار کرد.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
در آخرین به روزرسانی سایت ترانسفرمارکت، ارلینگ هالند از کیلیان امباپه سبقت گرفت و تبدیل به ارزشمندترین فوتبالیست جهان شد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سفیر هلند در مسکو را احضار کرده است.
وزارت امور خارجه امارات، سفیر هلند در ابوظبی را در اعتراض به اظهارات مداخله جویانه سفیر کشورش در امور داخلی اردن احضار کرد.
رئیس‌جمهور نیکاراگوئه اعلام کرد به علت تفکر استعماری هلندی‌ها و بی‌احترامی سفیر این کشور به مردم و حاکمیت نیکاراگوئه، دیگر تمایلی به ادامه روابط سیاسی با هلند را ندارد.
به نظر می‌رسد که حضور و درخشش ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در لیگ برتر تبعاتی را برای هری کین هم به همراه داشته است.
سفیر کشورمان در هند در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، برنامه کاری دوره مأموریت خود را ارائه کرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ