وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم یک نهاد و ۸ فرد ایرانی از طرف اتجادیه اروپا، ۱۷ شخص و ۴ نهاد اروپایی را تحریم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
تیم ملی تکواندو ایران با کسب مدال نقره تیمی با ۱۷ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این دوره از بازیها پایان داد.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق گفت: محصولات زیستی ایران به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شود و ایران رتبه چهارم آسیا در تولید داروهای زیستی را دارد.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
رئیس جمهور پس از بازگشت به تهران از سفر به اندونزی گفت: بیش از ۱۷ سال بود که تعدیل تعرفه ترجیحی در حوزه تجارت بین ایران و اندونزی به نتیجه نرسیده بود که در این سفر به توافق رسیدیم.
امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل افت سنگینی را تجربه کرد. در روز قرمز بورس، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی را داشتند؟
رویترز نوشت: این بخشی از تلاش‌ها برای تقویت رابطه اسرائیل با کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران است.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۹ تن از ایشان وخیم است.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
عربستان سعودی با شاخص ۱۶۸ رتبه بدتر از ایران دارد و کشور‌های لیبریا، هند، قطر، بنگلادش، تاجیکستان، بورکینافاسو، چین، تایلند، ترکیه، میانمار، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، لائوس و مغولستان در ردیف ۱۵ کشور دارای هوای آلوده‌تر از ایران هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۴۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون ۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۹ تن از ایشان وخیم است.
مراسم امضای ۱۷ سند همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان با حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار شد.
مراسم امضای ۱۷ سند همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان با حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۷۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۲ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: عظمت و اهمیت ۱۷ شهریور که امام خمینی(ره) آن را «ایام الله» نامیدند از اذهان ملت بیدار و تاریخ ساز ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۲۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۳ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۵۱۵ نفر رسید.
تلاقی اشک و لبخند در ماجرای اهدای عضو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ