وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس به بهانه‌های حقوق بشری شماری از افراد و نهادهای ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
وزارت امور خارجه انگلیس، دوشنبه در ادامه مواضع خصمانه و مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران از وضع تحریم‌های جدید این کشور به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه تهران، به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.
وزارت خارجه انگلیس امروز از وضع تحریم‌ های جدیدی علیه ۷ نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به بهانه واهی حقوق بشری خبر داد.
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
سخنگوی رسانه‌ای سفارت روسیه در واشنگتن می‌گوید که تحریم‌های آمریکا علیه ۶ تبعه روس فعال در نظام قضایی مسکو مداخله در امور داخلی روسیه است.
دولت انگلیس از اعمال تحریم‌های ضد ایرانی به بهانه‌های حقوق بشری خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
دولت انگلیس در ادامه رویکرد مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران وضع کرد.
مقامات اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کردند که به بهانه‌های حقوق‌بشری تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده‌اند.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه دو شخص و سه نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
دیپلمات‌های ارشد کشور‌های اروپایی ۲۳ آبان ماه گذشته نیز مسائل حقوق بشری را بهانه و ۲۹ شخصیت و ۳ نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند.
وزیر امور خارجه گفت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.
در چنین شرایطی که اروپا و آمریکا به سمت وضع تحریم‌های حقوق بشری با ایران رفته و موضع حداکثری در خصوص اعتراضات ایران اتخاذ کرده‌اند، بعید به نظر می‌رسد که گفت‌وگوهای علنی هسته‌ای بار دیگر آغاز شود.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه واهی ارائه پهپاد به روسیه و موضوعات حقوق بشری خبر داد.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ شخصیت و چهار نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و شماری از مدیران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.
ساعاتی پیش وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا در چارچوب جلسه‌ای که در لوگزامبورگ برگزار شد، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مردم ایران سال‌های طولانی است با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: تحریم خمیر مایه اصلی حقوق بشر آمریکایی است.
رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه ای از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه ایران به بهانه های حقوق بشری خبر داد.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه های خود در جریان اجلاس ۵۱ شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل، با سفرا و نمایندگان گروه آفریقا به طور مجازی دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ