وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای سریلانکایی خود استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به کراچی به مزار محمد علی جناح، رهبر استقلال پاکستان ادای احترام کرد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز در محل ساختمان وزارت امور خارجه، مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
رئیس جمهور عراق روز یکشنبه در کاخ بغداد با سالم عبدالله الصباح، وزیر خارجه کویت و هیئت همراه او استقبال کرد.
وزیرامور خارجه از همتای لیبی خود استقبال و با وی و گفتگو کرد.
وزیر خارجه عمان به رام الله رفت و مورد استقبال مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفت.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
وزیر امور خارجه گفت: آقای فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از وزیر خارجه عمان در تهران استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان از همتای بلاروسی خود در تهران استقبال کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه ایروان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات عالی وزارت خارجه این کشور قرار گرفت.
وزیر خارجه آرژانتین اعلام کرد دولت هند از پیوستن این کشور به گروه بریکس و افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه فناوری‌های پیشرفته حمایت می‌کند.
فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه، شب گذشته وارد سوخومی پایتخت آبخازیا شد و مورد استقبال وزیر خارجه آبخازیا قرار گرفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.
وزیر خارجه اردن گفت که امان از آتش بس میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر استقبال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ