مارادونا با فاصله ای نجومی بیشتر از همه بازیکنان با خطای بازیکنان حریف نقش بر زمین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اعلام کرد: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز با نام جهانگیری به شهادت رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
آبادان- مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صنعت نفت آبادان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک مرکزی می‌تواند از اضافه برداشت بانکها جلوگیری کند. چنانچه در این راستا نیاز به اصلاح قانون است، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر بازداشت یکی از اعضای شورای این شهر را تایید کرد.
۳ مربی ایرانی و ۲ مربی اسپانیایی، کادرفنی جواد نکونام در تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.
گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای وصول مطالبات بانکی، یکی از بدهکاران کلان بانکی استان دستگیر شد.
رییس کل دادگستری کردستان گفت: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود ۲۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده اند.
غذاهای ایرانی از لذت و آوازه خوبی در طعم، مزه، اشتها آوری، رنگ و شکل دارند، اما بین غذاهای یاد شده غذاهای گیلانی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا نمی از انواع خورش‌های گیلانی بدون گوشت تهیه می شوند که نمونه بارز آنها باقلا قاتق است.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: یکی از علت‌های تصادفات در بزرگراه‌ها حضور ناگهانی معتادین متجاهر در سطح، کناره‌ها و رفیوژ وسط بزرگراه‌ها است.
مس کرمان و سپاهان در یکی از دیدارهای حساس و تعیین کننده این فصل از رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ