رئیس قوه قضائیه گفت: بانک مرکزی می‌تواند از اضافه برداشت بانکها جلوگیری کند. چنانچه در این راستا نیاز به اصلاح قانون است، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اعلام کرد: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز با نام جهانگیری به شهادت رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
آبادان- مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صنعت نفت آبادان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک مرکزی می‌تواند از اضافه برداشت بانک‌ها جلوگیری کند. چنانچه در این راستا نیاز به اصلاح قانون است، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
فرمانده فراجا با بیان اینکه حفظ و ارتقاء شأن پرسنل فراجا یکی از مأموریت‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: پلیس برای مردم، خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است.
اصفهان- رئیس دستگاه قضا گفت: مسمومیت‌های دانش‌آموزان یکی از موارد افساد فی الارض است و عاملان آن به رشد مجازات محکوم خواهند شد.
امام جمعه اهواز گفت: در حال حاضر مردم تحت فشار‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند و یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است.
یکی از سنت‌های رایج در میان خانواده‌های ایرانی، خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال است؛ نکته مهم آن است که توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام نظافت منزل ضروری است؛ چرا که هر سال با شروع خانه تکانی آمار مسمومیت‌های ناشی از مصرف شوینده‌ها افزایش می‌یابد.
وحیدی در ادامه گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است و وقتی دلار بین کشور‌های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک‌ها با دلار است ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند.
برای زنانی هم که به فحشا روی می‌آورند موارد زیادی وجود دارد که می‌توان اشاره کرد. دور بودن شوهر از خانه به دلیل ماموریت‌های پی‌درپی زنان را وادار می‌کند گاهی به فحشا روی بیاورند. خانه‌های تک‌واحدی یکی دیگر از این موارد است که ما در کرج روی آن کار می‌کردیم. در این خانه‌ها به خاطر اینکه هیچ نظارتی وجود ندارد برخی زنان به راحتی می‌توانند به هدفی که دارند برسند. دوستان، همسایه‌ها و مسائل اعتقادی نیز می‌تواند زنان و دختران را به این سو سوق دهند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ