رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که ۷ هزار نفر در جام بازیهای الکترونیک شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با آمار ۷ هزار و ۶۶۹ نفری روز اول پیش ثبت نام‌ها، مجموع متقاضیان داوطلبی انتخابات در پایان روز دوم به ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: ۷ هزار و ۹۲۶ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور درخواست کارت هوشمند ملی داده اند.
مقامات محلی در ا وکراین می‌گویند شمار قربانی‌های انفجار سد کاخوفکا به ۳۵ نفر افزایش یافته و تاکنون ۷ هزار نفر نیز به اماکن امن منتقل شده‌اند.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص مرگ مغزی اعلام کرد: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان شعبه قزوین گفت: در هر روز ۲۵ هزار ایرانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این میان روزانه ۷ تا ۱۰ نفر و سالانه ۳۰۰۰ نفر به خاطر نرسیدن عضو پیوندی مورد نیاز، جان خود را از دست می‌دهند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از فرهنگیان فراهم شده است.
معاون رئیس جمهور ترکیه از نجات ۷ هزار و ۸۴۰ نفر از زیر آوار درپی زلزله شدید بامداد دوشنبه در این کشور خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی، بازداشت فلسطینیان در اراضی اشغالی را شدت بخشیده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.
رئیس سازمان امداد و نجات از ارائه خدمات به ۷ هزار و ۶۹۰ نفر طی ۵ روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۲۱ نفر رسید.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
معاون وزیر صمت ضمن تشریح وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی غیردولتی، گفت: در ۷ هزار و ۶۰۱ واحدی که در این شهرک ها به بهره برداری رسیده،۱۶۸ هزار نفر مشغول به کار هستند.
از ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ شمسی به مدت یک ماه «مبادله بزرگ اسرای ایران و عراق» انجام شد و حدود ۳۸ هزار ایرانی به کشور بازگشتند. در مقابل ۴۰ هزار عراقی هم بودند که موقع تبادل اسرا وضعیت‌شان این‌طوری بود: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان به‌صورت رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند. ۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی باز‌نگشتند.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از معرفی ۷ هزار بازنشسته برای دریافت وام به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از ۲۶ هزار نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان درسه ماهه اول سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ