سمنان- وزیر علوم با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دست اقدام است، گفت: هفت هزار شرکت دانش بنیان طی دولت سیزدهم در کشور تاسیس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام ۷ هزار و ۷۰۰ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام شکسته شدن رکورد سال گذشته خرید گندم از کشاورزان در پایان چهارمین ماه سال، از خرید تضمینی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خبر داد.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر آموزش و پرورش از وجود ۷ هزار و ۳۱۹ مدرسه عشایری در ۲۶ استان کشور خبر داد
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که ۷ هزار نفر در جام بازیهای الکترونیک شرکت کنند.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس در دست ساخت است که ۲۰۰ واحد تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
اردبیل - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل ۷ هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران روز شنبه ۷ آبان میزبان عرضه ۵ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است.
عرضه‌های سیمانی‌ها در هفته جاری از دیروز (یکشنبه اول آبان) آغاز و تا امروز (دوشنبه ۲ آبان) هم ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلوی عرضه می‌برند. سیمانی‌ها تا پایان مهر و در ۷ ماهه امسال، در مجموع نزدیک ۳۲ میلیون تن انواع سیمان را به ارزش ۲۰.۵ همت (هزار میلیارد تومان) در تالار سیمان بورس کالا فروختند.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار مگاوات واحد گازی قابلیت تبدیل به سیکل‌ترکیبی دارند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اعلام خرید تضمینی ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار تن گندم به ارزش ۸۲ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان گفت: گندم‌های خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش یافته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از ۷ هزار شرکت صوری شناسایی شده و در تلاشیم تا ذی نفعان اصلی که مرتکب فرار مالیاتی شده اند را نیز شناسایی و از آن‌ها مطالبه مالیات کنیم.
رویا روز‌ها در یک شرکت تجاری فعالیت دارد و بخشی از ساعت استراحتش را به سگ‌گردانی می‌گذراند. او بابت انجام این کار ماهی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صاحب سگ می‌گیرد.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ