وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته به دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام شده که ساعت کاری تمام کارکنان آن‌ها تا ۱۵ شهریور حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
بجنورد- وزیر کشور ارزیابی تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرم سال را مثبت اعلام کرد.
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات، توضیحاتی ارائه داد.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز سه شنبه ۱۶ خرداد هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک گرفته نشده است.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری گفت: ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
ساعت کاری مجموعه‌های دستگاه قضا از ۱۵ خرداد و همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح و طبق روال گذشته است.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ