سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: ۷ هزار و ۹۲۶ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور درخواست کارت هوشمند ملی داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیحاتی را درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
فلسطینی‌ها خواستار مبادله «الیزابت تسورکوف» با ۵۰۰۰ اسیر فلسطینی شدند.
با شدت گرفتن بارش باران و وقوع سیل در استان شیمانه ژاپن، مقامات این کشور خواستار تخلیه ۳۷۰ هزار نفر از ساکنان آن شدند.
رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
علی فتح‌الله‌زاده در دیدار با مهدی تاج از وی خواسته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده در AFC تلاش کند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رفع مشکل تولید کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: تا پایان دی، تولید همه ۹۰۰ هزار درخواست باقی‌مانده کارت‌های سوخت انجام می‌شود.
وزارت اقتصاداعلام کرد: از فروردین ماه تا ۲۴ دی ماه درمجموع ۵۹۶ هزارو ۳۷۱ درخواست مجوز کسب وکار دردرگاه ملی مجوزهاثبت شده که ازاین تعداد ۱۹۴ هزارو ۴۹۹ مجوزبدون نیازبه حضورفیزیکی بوده است.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
از ابتدای امسال تا ۴ آذر از ۴۶۷ هزار و ۲۷۶ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۵ هزار و ۵۰۷ مجوز صادر شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وعده خاندوزی بر اتصال دستگاه ها به حساب خزانه، ثبت درخواست ۶۸۷ هزار مجوز کسب و کار و تأمین منابع لازم برای افزایش حقوق از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد که درخواست‌های روزانه در ایران برای VPN نسبت به پیش از اعتراضات اخیر ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است!
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
زن گفت: جناب قاضی به این فاکتور‌ها که مربوط به چند سال قبل است نگاه کنید. این آقا با فاکتورسازی یک جنس مثلاً ۱۰ هزار تومانی را با شرکت ۱۵ هزار تومان حساب می‌کند. باید همان موقع که با آب و تاب از زیرکی و فاکتورسازی همکارانش تعریف می‌کرد می‌فهمیدم که این‌ها کار خودش بوده است.
ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا در پی وقوع سیلاب و از کار افتادن یک تصفیه‌خانه آب لوله‌کشی، برای توزیع آب بین ده‌ها هزار شهروند این ایالت، از گارد ملی درخواست کمک کرد.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ