رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.
عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختصاص یافته است.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که امروز؛ همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: با تأکیدات و حمایت‌هایی که معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دارند، همانند گذشته دست خیرین ارزشمند مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس پشتیبان این بزرگواران بوده و هست و حتی یک متر از مدارسی که با مشارکت خیرین احداث شده است، نه تنها فروخته نخواهد شد، بلکه در تکمیل آن‌ها تسریع خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس در سال جاری به ارزش ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه سه روز آینده غیرحضوری شدند.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.
شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.
تهران- استاندار تهران از اختصاص ۲۵ هزار میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی مدارس این استان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ