مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس در سال جاری به ارزش ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
دریافت آب و فیبر کافی در رژیم غذایی می‌تواند به جلوگیری از اجابت مزاج سخت، نادر یا دردناک کمک کند. دو قاشق غذاخوری دانه چیا به تنهایی ۱۰ گرم فیبر دارد. مقدار توصیه شده روزانه فیبر برای زنان ۲۵ گرم و برای مردان ۳۸ گرم است.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
شهر فیروزآباد بزرگ‌ترین تولیدکننده النگوهای شیشه ای در جهان است. ساخت این النگوها فرایندی خطرناک و پر زحمت است و اغلب کارگران فعال در این صنعت درآمد روزانه کمتر از 10 دلار دارند.
رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور از میانگین توزیع روزانه ۳.۹ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این عدد در نوروز امسال به روزانه ۴.۵ میلیون لیتر رسید.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
براساس آمار‌های رسمی، روزانه در تهران، هزار نفر بر اثر تیفوس به کام مرگ می‌رفتند. وزارت بهداری ٣ بیمارستان و یک زایشگاه را در تهران برای درمان بیماران تیفوسی اختصاص داد و همچنین برای خدمت‌رسانی بهتر و تامین امکانات بیشتر، دولت تصمیم به ساخت یک بیمارستان ۵٠٠ تختخوابی برای بیماران تیفوسی گرفت.
فهم ریتم بدن‌تان می‌تواند اثری مثبت روی عملکرد روزانه شما داشته باشد. اکثر افراد در اواخر صبح و اوایل شب بیشترین هشیاری ذهنی را دارند و در ابتدای بعدازظهر، زمانی که آماده خواب بعد از نهار هستند، بیشتر از هر زمان خواب‌آلودند. عملکرد ورزشی بعدازظهر و اوایل شب به اوج می‌رسد. لامپ‌های نورانی در شب، از جمله درخشش تلویزیون و صفحه‌های نمایشگر، زمان‌دهنده‌هایی هستند که بدن را برای بیدار ماندن فریب می‌دهند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ تن پسماند از میادین میوه و تره‌بار به سایت تفکیک منتقل می‌شود.
ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارنده ذخایر نفتی جهان هم اکنون روزانه بیش از سه میلیون بشکه نفت تولید می کند که در صورت افزایش تولید نیاز به توسعه زیر ساخت ها دارد.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
خبر خوب درباره کینوا این است که می‌تواند به شما کمک کند نیاز روزانه خود به پروتئین را تأمین کنید. کینوا منبع خوبی از پروتئین است و ۸ گرم پروتئین در هر فنجان پخته شده (۱۸۵ گرم) را فراهم می‌کند. کینوا اغلب به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می‌شود. به این دلیل که حاوی تمام ۹ اسید آمینه ضروری است که بدن شما به تنهایی قادر به ساخت آن‌ها نیست.
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: در حال حاضر و طبق قانون، فعالیت داروخانه‌های روزانه بین ساعت هشت صبح تا ده شب است و اگر داروخانه‌ای بیشتر از این مدت فعالیت کند و باز باشد، تخلف کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
کارشناس و پژوهشگر رسانه در نشست تحلیل رسانه‌ای حوادث اخیر کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در جریان این اتفاقات روزانه تا ۴ هزار اکانت ساخته شده است.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۸۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶۷ تن از ایشان وخیم است.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ