با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، غیرحضوری شد.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران طی روز آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
ادارات استان تهران در روز شنبه تعطیل اعلام شد/ کلاس‌های مدارس غیرحضوری برگزار می‌شود
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تصمیم روز گذشته مبنی بر تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس اگر تا انتهای هفته ادامه داشت و مردم از شهر خارج می‌شدند شاید تأثیر اندکی بر کاهش آلودگی هوا داشت، اما تعطیلی مدارس تنها برای حفظ سلامت مردم است و راهکاری برای کاهش آلودگی هوا نیست.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه سه روز آینده غیرحضوری شدند.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ