در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ساعات شروع به کار مدارس اطلاعیه داد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
رئیس شورای شهر تهران به موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس تهران واکنش نشان داد.
مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، غیرحضوری شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.
طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
امتحانات آخر ترم مدارس شهر تهران به تعویق افتاد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امتحانات مدارس تهران و البرز ۱۰ روز به تعویق افتاد.
آموزش در مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۸،۲۷ و ۲۹ آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
آموزش در مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 28،27 و 29 آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زودهنگام مدارس شیفت عصر شهر تهران در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان خبر داد.
آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۱ لغو شد.
بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اکنون شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۳۶ و در بازه ناسالم قرار دارد.
معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی زنگ ورزش مدارس شهر تهران در روز دوشنبه ۴ مهر، به علت آلودگی هوا خبر داد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ