معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خانواده‌ها فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن) قبل ار عزیمت فرزندشان به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، کسب اطلاع کنند.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس استان تهران با تاخیر آغاز می شود.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا غیرحضوری شدند/ اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل
مدارس و دانشگاه‌های استان‌ تهران فردا هم غیرحضوری شدند/اجرای طرح زوج و فرد از در منزل
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است، مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
مدارس و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا و پس فردا تعطیل شد/ جزئیات دورکاری ادارات تهران
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مدارس برخی مناطق، فردا سه‌شنبه، پانزدهم آذر به علت برودت هوا و یخبندان به‌صورت غیرحضوری به امر آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.
چهارشنبه ۹ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ