مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که امروز؛ همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه سه روز آینده غیرحضوری شدند.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران دوشنبه و سه شنبه مجازی شد.
مدارس استان‌های تهران و البرز فردا و پس فردا هم مجازی شد
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.
شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.
چهارشنبه ۹ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران چهارشنبه غیرحضوری شد.
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی‌ها و رتبه بندی خودی‌ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و از تمام ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ