مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: با تأکیدات و حمایت‌هایی که معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دارند، همانند گذشته دست خیرین ارزشمند مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس پشتیبان این بزرگواران بوده و هست و حتی یک متر از مدارسی که با مشارکت خیرین احداث شده است، نه تنها فروخته نخواهد شد، بلکه در تکمیل آن‌ها تسریع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش با تاکید بر این که بررسی های لازم در مورد استحکام ورزشگاه آزادی تهران صورت گرفته است گفت: احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای استادیوم از استحکام بالایی برخوردار است.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی با تاکید بر اینکه در ایران حتی یک تخت استاندارد سوختگی هم وجود ندارد، اظهار کرد: این درحالی است که با این وضعیت و بودجه کم، با تعداد زیاد بیماران سوختگی هم مواجه می‌شویم. در بیمارستان‌های بسیار قدیمی و نامناسب به بیمار خدمت می‌دهیم به شکلی که حتی در پایتخت گاهی تا شش بیمار سوختگی در یک اتاق کنار هم بستری می‌شوند.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته گفت: آمار تلفات جده‌ای و تصادفات رانندگی کاهش یافته ولی یک نفر آن هم زیاد است.
«سامان صیدی» در صحنه‌ای از تظاهرات دستگیر نشده است، گویا فردا یا پس‌فردای تظاهرات، ۴ یا ۵ صبح در خانه یکی از دوستانش دستگیر می‌شود. نکته بسیار مهم دیگر که در پرونده وجود دارد و می‌تواند واقعا محاربه نباشد این است که سامان حتی یک خراش به یک انسان نینداخته است؛ نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند حی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند، همه جهان را پر می‌کردند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می کند و حتی یک روز هم نمی تواند به منافع ملت یمن فکر کند.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بانک‌ها برای مردم عادی و نیازمندان حتی یک میلیون تومان نیز وام ضروری قرض‌الحسنه ندارند، اما به پرسنل خود پرداخت می‌کنند.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
افقه با اشاره به اینکه ناامیدی از آینده، اصلی‌ترین دلیل اعتراضات نسل جوان امروز است، اضافه کرد: به نوعی می‌توان گقت، ناامیدی از بهبود آینده موتور متحرک اعتراضات جوانان دهه ۸۰ است، آن‌ها پیش خود فکر می‌کنند، که با توجه به این تورم و گرانی که وجود دارد، حتی یک متر خانه بعد از سال‌ها کار و تلاش نمی‌توانند خریداری کنند. از لحاظ پیدا کردن یک شغل مناسب نیز آن‌ها وقتی فارق التحصیلان دانشگاهی را می‌ببنند، با خود می‌پرسند در چه آینده‌ای با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در انتظار آن‌ها است.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید که با وجود بالا رفتن تورم در ترکیه، دولت این کشور حمایت‌های متنوع خود از بازار مسکن را ادامه می‌دهد.
در قانون مصوب شد که ارز به بیمه‌ها انتقال یابد و دارو برای مردم گران نشود. در این رابطه ٨٠ هزار میلیارد بودجه تخصیص یافت، امروز ۱۶ تیرماه است و دریغ از یک قدم در اجرای طرح انتقال ارز دارو به بیمه‌ها که این موضوع مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ